دلارام دلارام ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
دلسا دلسا ، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دلارام و دلسای عزیزمون

غروب جمعه رمضان

1395/3/28 19:31
نویسنده : زری
225 بازدید
اشتراک گذاری

یک بعد از ظهر زیبای ماه مبارک رمضان 

سلام عزیزای دلم،امروز بابا جلسه قرآن مردانه رو دعوت کرده خونمون تا توی این ماه مبارک از برکات خوندن قرآن تو خونه بی نصیب نباشیم.دلارام که برای خودش رفته تو کوچه و بازی میکنه و منو دلسا هم تو اتاق زندانی شدیم منم گفتم از این فرصت استفاده کنم و یه سری به خاطراتمون بزنم . صدای قرآن خوندن عمومنصور میاد، فکر نمی کردم اینقدر خوب بخونه، صدای قرآن خوندنش خیلی دلنشینه. 

دلسا جونم خدا رو شکر خوابید، منم افطارم آماده است، خورش بامیه و بادمجون درست کردم، البته تا اذان مغرب یک ساعت و چهل و پنج دقیقه مونده. 

راستی یه سفر نه روزه قبل از ماه رمضان به دزفول داشتیم که خیلی خوش گذشت. تولد هفت سالگی دلارام جونم رو گرفتم. قربونش برم الهی که یه سال بزرگتر شده. البته کوچیک و خانوادگی بود، ولی خیلی خوب و عالی. 

بعد هم تولد خاله زهره و بعد هم تولد داداش محمد،.

یه روز هم که هوا گرمتر بود رفتیم رودخونه زیبای دز، وحسابی شنا کردیم، جالب بود که دلسا اصلا از آب نمیترسید و دوست نداشت از آب خارج بشه. 

یه روز هم از ظهر تا شب خونه عمه فاطمه بودیم و کلی با سونیا و اشکان بازی کردین. یه روز هم خونه عمه مریم و خونه مادر بزرگ و خونه خاله ها. وقتی که خواستیم برگردیم دلارام گریه کرد و گفت نمیشه چند روز بیشتر بمونیم. انشاءالله دوباره عید فطر هم چند روز میریم میمونیم، عمو مهدی جون هم عید فطر یه روز میاد خونمون. تولد هفت سالگی دلارام جونم

دلسا گلی. خونه. عمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)